Тема недели

Международный Форум по отельному бизнесу и индустрии гостеприимства является одним из ключевых проводимых в Санкт-Петербурге мероприятий, посвященных теме отельного бизнеса и инвестиционного климата. За годы своего проведения Форум зарекомендовал себя как площадка для содержательной дискуссии и обмена опытом между профессионалами этого динамично развивающегося сектора.

Размещено:

Файл The New Gold Standard: Five Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of The Ritz-Carlton Hotel Company

Информация:

Категория: Персонал, стандарты, процедуры и др.

Размер: 1422.45 Кб

Модель распространения: платно

Скачиваний: 637

Дата обновления: 13 мая 2016 в 09:29

Описание:

The author invites us on a unique tour of the "backstage" of the hotels the Ritz-Carlton Hotel Company. Due to its unrestricted access to management and staff and Center staff leadership of the company, Joseph Michelli has carefully studied the peculiarities of the work of the organization at all levels and willing to share their observations. For the first time in full in the book reveals the secrets of impeccable service and extraordinary hospitality provided by Ritz-Carlton. The book describes the innovative management techniques used to create unforgettable impressions on the guests, for example, real stories from the experience of employees at the head office and in hotels across the world. The book will be useful to anyone in any way associated with customer service, including in the field of hospitality.